PLES

Moje ime je Stela Sitar. Stara sem 13 let in plešem jazz balet. Plešem že 5 let v plesnem klubu Miki v Jaršah. Že kot majhna sem rada plesala, zato sem se odločila, da bom začela plesati. Izvedela sem, da v tem klubu pleše moja prijateljica, zato sem bila presrečna. Ko sem prvič odšla na vaje, sploh nisem želela domov.

Vir: http://www.wolfy.si/index.php?stran=rezultati-2011
Še vedno rada plešem in se učim ter izvajam nove gibe. Obožujem pa tudi glasbo, na katero plešemo. V plesnem klubu Miki lahko pleše kdorkoli, ni pomembno koliko je star in koliko ima predhodnega plesnega znanja. Jaz sem sedaj v mladinski kategoriji. Plešem v skupini, lahko pa bi plesala tudi solo, duo in v mali skupini. Pri solu plešeš sam, pri duu plešeš v paru in v mali skupini je lahko od 5-7 plesalcev ali plesalk. Jazz balet je vrsta plesa med baletom in modernim plesom. Plešemo ga v plesalnici, na tekmovanjih pa ponavadi plešemo ples, ki se imenuje show dance. Show dance je zvrst plesa, v kateri predstaviš neko zgodbo, ki si jo izmisli trenerka. Letos smo dobili novo plesno trenerko, saj je prejšnja trenerka na porodniški. Nova trenerka je zelo prijazna in zelo rada se smeji. Ima pa tudi smisel za humor. V plesni skupini nas je okoli 24 in v njej smo samo dekleta. Treniram 3-krat na teden, v ponedeljek, sredo in četrtek po eno uro in pol. Kadar pa se bliža tekmovanje, treningi trajajo tudi ob vikendih od 2 do 4 ure. Ob četrtkih imamo običajno trening baleta, pri katerem imamo drugo učiteljico po imenu Maja. Tudi ona je zelo prijazna. Pri baletu se učimo osnove in želimo izboljšati vsak gib, ki ga naredimo. Treningi ponavadi potekajo tako, da najprej preverimo, koliko deklet je prišlo na trening, zatem se dobro ogrejemo in imamo kondicijski trening, nato pa začnemo s plesom. Ko se ne bliža nobeno tekmovanje, se učimo novih gibov in plesnih korakov, včasih pa sestavimo tudi kakšno novo plesno točko, ki jo potem plešemo za zabavo. Nekaj tednov pred tekmovanjem nas pride izmerit nekdo, ki poskrbi, da bodo njegove šivilje sešile obleke v pravem času. Na tekmovanjih imamo obute tudi posebne plesne copatke, katerim pravimo špičke. Špičke segajo čez prste in blazinice na nogah. Na tekmovanjih imamo lase spete v čop, figo ali kito. Ponavadi gremo na tri tekmovanja in to so državno, evropsko in svetovno prvenstvo. Na državno prvenstvo gremo običajno konec meseca junija, na evropsko okoli meseca oktobra in na svetovno prvenstvo konec meseca novembra. Državno prvenstvo poteka v Sloveniji, evropsko pa na Madžarskem, v Beogradu, ali pa kje drugje. Svetovno prvenstvo pa vedno poteka v Nemčiji. Tekmovanja so nam šla do sedaj dobro od rok, saj smo se zmeraj dobro uvrstile.
Komaj čakam, da se novembra spet udeležimo svetovnega prvenstva v Nemčiji.

                                                                                                                    Stela Sitar, 8. c 

Komentarji