NORE POČITNICE

Tudi med letošnjimi počitnicami se je zgodilo nekaj zelo dobrega. Moj prijatelj Zvonko mi je prinesel majhnega mucka, ki sem ga poimenoval Tom. Še pred tem pa smo z moji starši in prijateljem Davidom odšli na morje. Tam smo ostali cel teden in imeli smo se super. Z Davidom sva skakala v vodo in se tudi potapljala. Zvečer sva odšla na vrtiljake in se tam zabavala, ko je bilo že pozno, pa sva odšla domov. Ta teden je minil zelo hitro in tudi splačalo se je. Na morju sem dobil tudi kakšno stvar za domov. Na poti domov smo šli še na pico, bila je zelo dobra, ko sem prišel domov, pa sem bil še malo zunaj.
Čez dva tedna sem že dobil mucka in bil mi je zelo všeč. Vsak dan sem ga hranil in se igral z njim. Doma imam tudi psa po imenu Tobi, rad ima mucka in se z njim tudi igra, mucek pa z njim. Naslednje dni sem se s prijateljem vozil s kolesom po gozdu ter po vasi bilo je zelo dobro. Igrala sva tudi računalniške igrice in se imela lepo.
Ko se je bližal konec počitnic, sem bil malce žalosten, saj se je bližala šola. Vseeno pa sem izkoristil še dva tedna in se vozil z rolko, šel pa sem tudi v kino s prijateljem. Imel sem tudi rojstni dan. S prijateljem in starši smo šli za en dan v toplice in se imeli zelo dobro. S prijatelji smo tudi gradili leseno hišico, saj nam je bilo dolgčas. Bila je velika in stala je na hribu zraven gozdne ceste. Da je bilo pod njo ravno in da smo lahko stali, smo moral kopati v hrib. Notri smo imeli pult in leseno posteljo. Na začetku je bila to majhna hišica, v kateri smo imeli jopice, zraven nje pa smo zgradili tudi opazovalnico na drevesu. Opazovalnice pa nismo mogli dokončati, ker se je bližala šola, zato smo hišico pustili in čisto pozabili nanjo. Nekega poletnega dne pa je bil hud vihar, ki nam hišico malo podrl. Zato smo jo opustili in ne hodimo več vanjo, saj so notri morda kače ali kaj drugega.
No, takšne so bile moje nore in najboljše počitnice, kar jih je bilo.


                                                                                        Žan Lamovšek, 8. a

Komentarji