HARMONIKA

Ko sem bil majhen, sem hotel igrati harmoniko. Starši so mi rekli, naj malo počakam, ker sem še premajhen. Ko sem dopolnil 9 let, sem si kupil manjšo harmoniko in jo začel igrati.


Učiti sem se začel pri očetovem bratrancu Martinu Vodlanu, ki ima ansambel, ki se imenuje Viharnik. Ime ansambla Viharnik izvira iz planinskega drevesa, ki se imenuje viharnik. Ansambel Viharnik vsebuje 5 članov. Ko sem se začel učiti harmoniko, sem se učil od lahkih pesmi do malo težjih. Znam že okoli 45 pesmi. Harmoniko igram približno 45 minut na dan. Ko imam vaje pri učitelju, ponovim nekaj pesmi, in če imam večinoma prav, dobim novo pesem. Če pa nimam kaj prav, moram doma ponavljati in ne dobim nove pesmi. Na vaje hodim vsak teden ob petkih. 
Najraje igram te pesmi:
·        Bela obleka
·        Kmetič praznuje       
·        Na Golici
·        Veseli Ribničan                        
·        Veselo v Kamnik    
·        Črnolaso dekle
·        Prva harmonika …

Imamo tudi orkester, ki se imenuje harmonikarski orkester Martina Vodlana. Z orkestrom se udeležujemo raznih sejmov in prireditev. V orkestru nas je približno 35. Pred dvema letoma sem kupil veliko harmoniko, ki jo je naredil Martin Vodlan.


Harmonika ima CFB uglasitev.
Meh:
Med počitnicami pride bratranec na počitnice in skupaj igrava harmoniko. Bratranec ima manjšo harmoniko kot jaz. Ko igrava harmoniko, naju njegov brat spremlja s trobento. Bratranec, ki igra trobento, hodi v 5 razred. Drugi bratranec, ki igra harmoniko, hodi v 6. razred in se harmoniko uči pri Cirilu, ki igra v ansamblu Trio Špica. Igrati harmoniko je zelo fino, saj se pri igranju zelo sprostim in uživam.

 Ogrodje:                                                 Trobentice:                 















Moja nova harmonika je rdeče in črne barve ter ima 11 trobentic. Na mehu je narisan sončni zahod. Ima 40 tipk in 11 basov. Na prvi strani je napisano moje ime in ime ansambla Viharnik. Pod njim pa je narisano planinsko drevo viharnik. Upam da bo moja harmonika še dolgo zdržala moje igranje.                        
Če hočete izvedeti več o našem orkestru, vtipkajte na Facebook Harmonikarski orkester Martina Vodlana.


                                                                                  Zvonko Mlinar, 8. a

Komentarji