INTERVJU S ŠOLSKO POSLOVNO SEKRETARKO MARINKO KRZNAR

V petek, 22. 3. 2013, po peti šolski uri sem imela intervju s gospo Marinko, saj me je zanimalo, kakšno je njeno delo.

1. Koliko let ste že na naši šoli?
Že 12 let.

2. Kaj bi spremenili na šoli, če bi bilo možno?
Premalo prostorov (kabineti za učitelje, nova šola).

3. Kaj ste si želeli postati po poklicu kot otrok?
Kot otrok sem hotela biti medicinska sestra.

4. Kaj vam je pri tem delu najbolj všeč?
Stik z ljudmi, učenci, raznolikosti.

5. Koliko ur ste povprečno na šoli?
8 ur, včasih več.

6. Ali imate kaj prostega časa tudi zase? Kaj takrat počnete?
Imam. Rada berem, ukvarjam se z ročnimi deli, kolesarim, vrtnarim, hodim v planine.

7. Ali imate kaj dela za šolo tudi doma?
Ja, pisanje zapisnikov, študije nove zakonodaje.

8. Kaj vam pri tem delu ni všeč?
Preveč papirjev, kar je izraz nezaupanja.

9. Ali je vaše delo delo zahtevno?
Najbolj zahtevni so postopki javnih naročil.

10. Ali urejate tudi stvari v zvezi z učenci?
Izpolnjujem matično knjigo učencev, vpisujem matične liste, naročam avtobuse, oskrbujem rane in odrgnine ...

Intervju se mi je zdel zelo zanimiv, gospa Marinka mi je na vsa vprašanja  odgovorila zelo prijazno.

                                                                        Janja Zupančič, 6. b

Komentarji