KAJ PA TEBE VESELI?

Potrebuješ idejo, kaj početi v prostem času? Morda ti lahko pomagamo!

PEKA SLAŠČIC

Nad peko slaščic se navdušujem že od majhnega. Pri desetih letih sem začela samostojno pripravljati slaščice, kot so torte, mafini, biskviti, panna cotta, cake popsi, makroni in še več.


Pri pripravi sladic vedno zavračam uporabo želatine in ruma. Največ izkušenj imam s peko tort in mafinov. Recept za mafine znam že na pamet, medtem ko pri pripravi tort običajno samostojno določim sestavine brez natančnega recepta. Za rojstne dneve vedno sami pripravimo torto.

Pri tehniki mešanja sestavin z roko sem se precej izboljšala. Najraje pripravljam sladice doma, kjer imam svoj mir in me nihče ne moti. V šoli pa mi družba in pomoč kolegov pri peki slaščic prav prideta.

Inaja, 8. a
IGRANJE SAKSOFONA
Torej, ko sem se odločila, da bom igrala saksofon, sem morala prej še eno leto igrati flavto, zato igram saksofon četrto. leto. V prvem razredu flavte me je učil Primož Gobec. Na začetku ure sem igrala lestvico, potem pa sem igrala razne ljudske pesmi ali pa kakšne umetne skladbice.

V četrtem razredu sem začela igrati saksofon. Uči me učiteljica Darja Seliškar. Učno uro imava 2-krat na teden po 30 minut. Vedno začneva s tonskimi vajami in vajami za jezik. Sledijo lestvice. Pri lestvicah zaigram trozvok, lestvico vezano in nastavljeno, četverozvok, skupine po štiri in lestvico razloženo. Pri lestvici moraš biti zbran, drugače hitro zaigraš napačno noto. Nato sledi Londex, Londex to je vaja za jezik. Sledita dve etudi iz zvezka G. Lacour. Etude so dokaj zahtevne (da se jih naučiš, traja približno en teden, nato pa postanejo zabavne). Na koncu pa zaigram še skladbo –skladbe spadajo med najzabavnejši del, saj se jih naučiš precej hitro.


Doma vadim vsak dan, razen tisti dan, ko imam uro. Vadim po 45 minut. Med vikendom pa vadim dvakrat dopoldne in popoldne po 25 minut.

Igrati inštrument je res nekaj posebnega, saj ustvarjaš glasbo. Zato se prijavi v glasbeno šolo še ti, saj tam nam dolgčas ni!
Katja, 7. a


JAHANJE KONJA

Pri jahanju konja moraš najprej pripraviti sebe, torej moraš imeti ustrezno obutev (priporočeni so jahalni čevlji) in jahalno čelado. Skupaj s trenerko ali trenerjem pripraviš konja (ko že znaš, ga pripraviš sam). Najprej ga skrtačiš s tremi krtačami, potem mu namestiš podsedelnico, nato še ovčko in seveda sedlo, potem pa še uzdo. 
Ko ga končno zajahaš, greš v manežo (prostor, kjer so tla pokrita z mivko). Ko si še začetnik, imaš individualne ure. Trener te da na dolg povodec, da konj kroži v krogih v hodu, ti pa delaš vaje za ravnotežje; to delaš približno 45 minut. 


Če si že malo boljši, pa jahaš tako, da konja vodiš sam, tudi kasaš (kas = malo hitreje od koraka). Potem pa konja spet očistiš s tremi krtačami in s krtačo za kopita. Nato ga odpelješ v boks z izpustom ali na pašnik s boksi. Potem lahko greš domov.

Lili, 7 c


Komentarji