Kot
vsi ostali smo prvih 10 minut prve šolske ure brali (v spomin na Frana Albrehta, ki se je rodil 17. novembra 1889). Po
prvi uri smo pojedli zajtrk.
Nato smo pogledali nekaj posnetkov o tem, kako rešiti problem, ko se dva kregata in žalita. Na koncu smo prišli do rešitve, kaj narediti, da se prepir neha. V prvem poskusu sta se dva žalila kar en čez drugega. V drugem poskusu pa je en fant žalil, punca pa je o njem govorila le lepe stvari (npr. da je dober v športu, mu gre dobro v šoli …). V drugem primeru je bilo prepira prej konec.
Nato smo pogledali nekaj posnetkov o tem, kako rešiti problem, ko se dva kregata in žalita. Na koncu smo prišli do rešitve, kaj narediti, da se prepir neha. V prvem poskusu sta se dva žalila kar en čez drugega. V drugem poskusu pa je en fant žalil, punca pa je o njem govorila le lepe stvari (npr. da je dober v športu, mu gre dobro v šoli …). V drugem primeru je bilo prepira prej konec.
Tretjo
uro smo se pogovarjali o tem, kaj sploh je to odgovornost. Ko pa smo s tem
končali, smo v paru dobili eno misel o odgovornosti, naša naloga pa je bila, da
smo poved nadaljevali, malo pokomentirali … Na koncu dneva (peta ura) pa je
vsak moral narisati strip, naslovnico knjige ali revije, napisati pesem ali pa
zgodbico. vse je moralo biti povezano z odgovornostjo.
Dan se mi je zdel zanimiv. Upam da ste
uživali, če pa slučajno niste, pa pomislite na vse pozitivne stvari tega dneva
(tudi na to, da ni bilo običajnega pouka, vsi smo imeli le pet ur …). To pa je
vse, kar sem vam hotela povedati J
Dan se je
začel s tradicionalnim slovenskim zajtrkom. Nadaljevali smo v telovadnici, ki
nam jo je rezervirala razredničarka. Tam smo se igrali igro sodelovanja,
odgovornosti in poštenosti. Nato smo se vrnili v razred, kjer smo se pogovarjali o laganju in o tem, kaj pomeni
odgovornost. Ugotovila sem, da je laž včasih tudi koristna, vendar ima kratke
noge, zato je bolje če poveš resnico. Dan smo zaključili z utrinki tega dneva,
ki pa smo jih predstavili vsak po svoje, npr. s pesmijo, risbo, miselnim
vzorcem …
V razredu
smo se pogovarjali o tem, kakšne so naše odgovornosti. Nato smo se razdelili v dvojice
in izžrebali listek. Naredili smo plakat in poskušali prodati našim sošolcem
čustvo, ki smo ga izžrebali. Nastali so čudoviti barvni plakati. Dan se mi je
zdel dokaj poučen in zelo zanimiv.
Lucija Obreza, 7. b
Pogovarjali smo se o slovenski hrani, npr. o tem, da ima slovenska hrana več vitaminov kot hrana, uvožena iz drugih držav. Zato je vedno najboljša hrana domača hrana.
Luka Udovč, 7. b
Pogovarjali smo se o slovenski hrani, npr. o tem, da ima slovenska hrana več vitaminov kot hrana, uvožena iz drugih držav. Zato je vedno najboljša hrana domača hrana.
Luka Udovč, 7. b
Kulturni dan
mi je bil všeč. V učilnici smo jedli slovenski zajtrk, gledali videe in se
veliko naučili. Učili smo se o mediaciji ter o lažeh in odgovornostih. Ko so
prišli učenci fotografirat, smo se nastavljali pred fotoaparate v želji, da bi
bili fotografirani. Na koncu smo oblikovali reklame (lahko smo tudi napisali
pesem spis ali narisali sliko) in potem odšli domov.
V šolo smo prišli kot po navadi, torej ob 8.20,
vendar je pouk potekal malo drugače, in sicer smo imeli najprej tradicionalni
slovenski zajtrk. Zajtrk je bil zelo okusen (kruh, med, maslo, mleko in
jabolko). Sledil je pouk z razredniki. Takoj po zajtrku smo se šolski novinarji
odpravili po šoli in fotografirali. Dan je bil zelo zanimiv.
Iza Virant, 7. b
Na kulturnem
dnevu smo imeli veliko različnih delavnic. Zelo sem se zabavala, saj sem imela
nalogo, da z dvema sošolkama in sošolcem fotografiram različne delavnice. Bilo
je naporno, saj smo ves čas tekali od ene do druge delavnice, a smo se
potrudili in imeli lepo.
Komentarji
Objavite komentar