Pozdravljeni, dragi bralci!
V petek je bil pomemben dan, in sicer dan Zemlje. Radi bi, da se vsi zavedamo, da okolja ne smemo onesnaževati in da je treba pametno ravnati z odpadki. Naša šola se zelo trudi o tem ozaveščati mlade, zato smo imeli v petek EKO dan
V nadaljevanju boste izvedeli, kako so
potekale delavnice.
![]() |
Pridna Lara se je odločila, da bo reciklirala plastenke. |
Ta šolski dan se je
začel ob običajni uri, torej ob 8.20 (ne s preduro). Že dan prej smo se vpisali
v delavnice, ki so bile všeč nam. Ko smo prišli v šolo, smo tako vedeli, kam
moramo. Najprej smo bili deležni osnovnega izobraževanja, torej teorije in ogleda
filmčkov o onesnaževanju. Potem pa so sledile praktične delavnice.
S Saro sva se
odločili, da greva skupaj pogledat v vsak razred, nato pa še na šolski vrt in k
podhodu. Na začetku, pred tretjo uro, so naju večinoma vljudno odslovili iz
razreda, saj so imeli malico, pouk ali pa so imeli predstavitev, tako da sva
drugo uro kar lepo samevali na hodniku. Nato pa se je najino novinarsko delo
začelo …
V učilnici PU1 so se
mali umetniki z učiteljicama Barbaro Spruk Golob in Darjo Habjan lotili
izdelovanja kart iz embalaže. Igrali so tudi spomin. Učencem je bil dan zelo
všeč, menijo, da je zabavno biti oblečen v zeleno (na naši šoli se na ta dan
oblečemo v zeleno).
Mislijo tudi, da je dobro, da imamo ta dan, saj imamo tako manj odpadkov. Učiteljici pa sta menili, da je odlično, da imamo tovrstne dneve saj »svet stoji na mladih« in jih moramo zato že male ozaveščati o skrbi za okolje.
Mislijo tudi, da je dobro, da imamo ta dan, saj imamo tako manj odpadkov. Učiteljici pa sta menili, da je odlično, da imamo tovrstne dneve saj »svet stoji na mladih« in jih moramo zato že male ozaveščati o skrbi za okolje.
Kaj pa se je dogajalo
v učilnici PU2? Tudi tam so bili pravi mali umetniki, učenci 2. b, le da so se
ti, pod vodstvom učiteljice Maje Benkovič, lotili izdelave inštrumentov. Seveda
so jih izdelali iz odpadnega materiala, saj je to le eko dan. Učenci so bili
nad tem dnevom navdušeni. Učiteljica Maja pa je povedala, da se ji zdi odlično,
da v mlade vlivamo eko duh, saj je ta zelo pomemben.
Seveda pa ne smemo
pozabiti na učilnico PU3. Tam sta eko delavnice vodili učiteljici Majda
Pogačnik in Natalija Rak. Pretežno so se pogovarjali o naravi, odpadkih,
ločevanju, zraku … Učenci so bili veseli, pa ne samo zato, ker ni bilo običajnega
pouka, ampak so rekli, da tudi zato, ker bomo naredili svet zdrav. Tudi
učiteljici sta se strinjali, da moramo o tem ozaveščati mlade.
Ker pa ne moremo tičati samo v šoli, se
je ena (pa ne samo ena) skupina odpravila ven. To so
bili učenci likovnega snovanja, ki so risali - slikali nove čudovite slike na
stene podhoda pred našo šolo. Pomagali sta jim svetovalna delavka Tina
Plahutnik in seveda učiteljica likovne umetnost Anamarija Erčulj. Učiteljica
Anamarija nam je rekla, da se ji to zdi odlično in koristno preživljanje
časa.
![]() |
Naši učenci se trudijo urediti podhod. |
Potem pa smo se morali
ponovno vrniti v učilnice in sicer v PU4, kjer domuje 2. a. Tam smo srečali
učiteljico Veroniko Kovač. Učence je vodila skozi učno uro naravoslovja. Pogovarjali
so se o recikliranju in izdelovali razne izdelke iz odpadne embalaže. Učenci so
bili zelo zagreti za delo in rezultat so bili super izdelki.
Sledila ji je učilnica
PU5. In tam nas je lepo pozdravila učiteljica 1. b, Maja Škrjanc. Ta je z
učenci izdelovala raznorazne izdelke, npr. eko Frančka iz embalaže. Pozneje pa
so brali knjige za eko Frančka. Učencem se je dan zdel super. Učiteljica pa je
rekla, da podpira spodbujanje učencev k recikliranju.
Ostala nam je še
zadnja učilnica v pritličju, PU6, z učiteljicama Urško Gostenčnik in Metko
Bizjak. Učenci so izdelovali bobne iz odpadnih škatel za sir.
No… pa se je eko dan
iztekel. Nama je bilo zelo všeč, od mlajših otrok sva se naučili precej
novih stvari in se hkrati močno nasmejali. Tudi učiteljice so rekle, da je
super, da imamo lahko poleg navadnega pouka tudi nekaj zanimivih, zabavnih in
poučnih dejavnosti in da je lepo, ker otroci med seboj sodelujejo, se
pogovarjajo in pomagajo drug drugemu in da so eko dnevi zelo pomembni, saj je
treba otroke že od malega ozaveščati o okolju.
Resnično upava, da smo
se učenci začeli bolj zavedati okolja, v katerem živimo, in da so delavnice pri
tem pomagale. Tudi vam, ki ste to prebrali, ne bi škodilo, če bi šli po naših
stopinjah.
Sara Kolar in Sara
Lesjak, 7. c
Komentarji
Objavite komentar